Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Merhaba!
Göz makyajınızı temizlerken yeterince özen gösteriyor musunuz? Çoğu insanın bunu önemsemediğini görüyorum, hatta sadece suyla yıkayıp temizlediklerini sananlar bile var. Bense kirpik diplerimde ufacık bile olsa makyaj kalıntısı görmekten nefret ederim! Bugün de bana gözlerimi temizlerken fazlasıyla kolaylık sağlayan vazgeçilmez temizleyicimden bahsedeceğim, "Garnier çift fazlı göz makyaj temizleyicisi".

makyaj temizleme

Ben kirpiklerim düşük olduğu için çoğunlukla waterproof (suya dayanıklı) maskaralar kullanıyorum. Bu maskaralar çok hızlı kuruyor, kirpiklerimi gün boyu sabit tutuyor fakat gün sonunda maskarayı çıkarması da oldukça zor oluyordu. Ben de yağ içerikli bir temizleyici deneyeyim dedim ve Garnier' yi attım sepete.


Garnier temizleyici çift fazlı olduğundan makyajımı kolay çıkaracaktı elbette ama cildimde yağ tabakası bırakır mı diye de düşünmedim değil. İlk sürdüğünüzde yağlı bir görüntü oluyor ama sonra uçup gidiyor merak etmeyin, hiç bir şekilde yağlı bir his bırakmıyor.

Uygulamadan önce paketi çalkalayıp iki rengin karışmasını sağlıyorum. Sonra disk pamuğa biraz ürün alıp pamuğu gözümde bekletiyorum ki yağ kirpiklerime etki etsin ve ovalamadan çıkarabileyim. Biraz beklettikten sonra yavaş yavaş sağa sola kaydırmaya başlıyorum. Zaten ürünün gözlerimle ilk temasında maskara hariç herşey silinmiş oluyor (göz kalemi, far, eyeliner vs). Geriye maskarayla uğraşmak kalıyor. Üstten silmekle temizlenmiyor tabi kirpikler, gözlerim açıkken pamuğu sivriltip kirpik diplerime iyice yoğunlaşıyorum. Bu konuda biraz hassasım defalarca siliyorum,
pamuğa kalıntı gelmeyinceye kadar.

göz makyajı temizleme

Bu işlemleri uygularken ben ürünü göz altı bölgeme değdirmemeye çalışıyorum. İçerisinde yağ olduğu için göz altlarında beyaz noktacıklar oluşturabilir. Dolayısıyla göz makyajını zeytinyağı ya da yağlı ürünlerle temizleyenlere de bundan vazgeçmelerini öneriyorum. Garnier' deki uçucu bir yağ olduğu halde ben yine de önlem olarak bu ürünün üzerinden de geçmek suretiyle göz altlarımı misel su ile siliyorum. Hatta üstüne bir de yıkıyorum. İçim daha rahat ediyor.

Bir de bu ürünün içinde 'arginine' olduğu, kirpikleri güçlendirdiği yazıyor pakette. Kirpiklerimde bir yoğunlaşma gözlemlemedim ama kirpiklerimi dökmediğini söyleyebilirim.

Kısacası ben ilk denediğimden beri Garnier'nin çift fazlı göz makyaj temizleyicisinden vazgeçemiyorum, bittikçe alıyorum. Hem uygun fiyatlı hem yüksek performanslı bir ürün.

Sizin sevdiğiniz makyaj temizleyicileriniz neler? Sorularınız olursa yorum bırakabilirsiniz.

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle, hoşçakalın. :)

☆ Shine Like Glitters 


Instagram: @shinelikeglitters