Golden Rose Velvet Matte | 32


golden rose velvet matte 32 ruj

Golden Rose markasının Velvet Matte serisini hepimiz çok sevdik. Uygun fiyatlı olması, mat olması ve renk skalası genişliği açısından çok başarılı rujlar. Ben de bugün seriden çok sevdiğim bir rengi göstermek istiyorum sizlere Golden Rose Velvet Matte 32.

Ben bu seriyi ilk olarak Gratiste öylesine dolanırken 02 numarasının karşıma çıkmasıyla keşfetmiştim. Rengini görür görmez "Renk tam benlik ama yapısı kesin kötüdür, kalıcı değildir." diye düşünerek denedim ve inanamadım. Ön yargımı yıktı geçti yapısı. Dener denemez almak istedim ama stokta yoktu. Zaten 02 numara ertesi gün sosyal medyada patladı ve diğer renkler için keşfe çıkıldı herkes tarafından.

02 numarayı aldıktan sonra 12 ve 14 numaralarının da bana yakışacağını düşünüp sipariş ettim. Derken seriye sonradan bir renk eklendi ki görür görmez vuruldum. Evet, bugün anlatacağım renkten bahsediyorum.

golden rose velvet matte 32 ruj

Bu rujların isimleri gibi bıraktığı etki de kadife. Sürerken hiç zorlamıyorlar. Sürdükten sonra matlaşıp oturuyor ve kolay kolay kıpırdamıyorlar. Kapağını açar açmaz yayılan koku mükemmel.

golden rose velvet matte 32 ruj

Serinin böyle çukur bir ucu var. Bu çukur kısım her dudak boyutuna uymadığı için, yani sürerken dudak oraya tam oturmadığı için bence kullanışlı olmamış ama uç kısmı sivri olduğundan dudak kenarlarını çerçevelemede kolaylık sağlıyor.

32 numara benim en sevdiğim tonlarda, çok sıcak olmayan bir gül kurusu. İçinde gözle kolay görülmeyen minik ışıltılar var, ben de çok yakından bakınca farkettim ama sürüldüğünde dudağa transfer olmuyor. Öyle olsaydı hiç sevmezdim zaten.

golden rose velvet matte 32 ruj

Bendekilerin hepsi renklerini çok güzel veriyorlar, gayet opaklar. Yapıları mat demiştim, tabii ki yeni çıkan mat rujların yanında bunlar o kadar da mat kalmıyor ama bence ideal mat ruj kıvamı bu. Dudaklarıma beton sürmüş gibi mat rujlarla yaşayabileceğimi sanmıyorum. Varsın gün boyu kalıcı olmasın, biraz hayat belirtisi olmalı dudaklarda. Ruj sürmek işkence değil eğlence bana göre. :)

Ben ruj sürmeden önce mutlaka dudaklarıma peeling yapıp ya da diş fırçasıyla fırçalayıp, nemlendirdikten bir süre sonra ruj sürüyorum. Aksi taktirde ruj, dudaktaki ölü deriye birikip çok kötü bir görünüme sebep oluyor. Ama bu adımlardan sonra uyguladığımda hem rujun rengi daha güzel oturuyor hem de pürüzsüz bir sonuç elde ediyorum. Dudak kalemiyle kenarları daha net bir görünüm elde edebilirsiniz. Benim de mutlaka uyguladığım bir adım dudak kalemi.

Bu arada Velvet Matte rujlarda çeşitli nemlendiriciler ve E vitamini bulunuyormuş. Bu yüzden olsa gerek mat olmasına rağmen dudakları kurutmuyorlar. Paraben de içermiyorlar.

Bu seride yeni eklenenlerle birlikte toplam 34 renk seçeneği var. Fiyatları 17.75 TL ama özel günlerde sık sık indirime giriyor. Şu an da kendi sitesinde 11.89 Lira'ya düşmüş.

Bütün renklerine ulaşmak için kendi kiosklarını tercih etmenizi öneririm. Diğer kozmetik marketlerde her renk seçeneği bulunmuyor çünkü.

Sizin bu seride sevdiğiniz ve bana önerebileceğiniz renkler neler?

Yeni yazılardan haberdar olmak için sağ üstteki "Bu Siteyi Takip Et" butonuna tıklayarak bloğumu takip edebilirsiniz.

Hoşçakalın.

Shiny.






Instagram >>@shinelikeglitters<<